Om föreningen

Brf Barken i Göteborg ligger i kvarteret Barken i hörnet Värmlandsgatan - Fjärde Långgatan. Huset består av 29 lägemheter på adressen Värmlandsgatan 24 A till E.

Brf Barken är ansluten till SBC, Sveriges Bostadsrätts Centrum, som sköter föreningens ekonomiska förvaltning. I föreningen har vi ingen fastighetsskötare. Löpande skötsel som att byta glödlampor, vattna blommor, sopa och skotta gården etc sköts i stället av föreningens medlemmar enligt särskilt schema. Varje vår och höst samlas medlemmarna på den så kallade Barkendagen för att gemensamt genomföra enklare underhåll.

Här hittar du övrig användbar information om Brf Barken i Göteborg, bland annat föreningens stadgar, de senaste årsredovisningarna, ordningsregler och kontaktuppgifter till styrelsen.